Módní trendy
Možná že i vy patříte k těm, kteří vzpomínají na devadesátá léta v dobrém. Možná se neubráníte úsměvu, když si vybavíte vzpomínku, na nošení džínových bund, trička s logy nebo tenisky, které bývaly na vysoké platformě.
Pokud ale patříte k těm, kteří nikdy nebyli velkými fanoušky této módy, pak vám asi přišla nepochopitelná. Možná vás překvapí, že všechny symboly devadesátých let přicházejí opět do módy. Je z nich dokonce velký trend.
Pokud se podíváte na sociální sítě celebrit, pak budete mít pocit, že opět ožila devadesátá léta.
Móda se prostě a jednoduše opakuje. Když není inspirace, je potřeba sáhnout do minulosti. Existují ale i takové módní výstřelky, které by nikdy neměly překročit práh nového tisíciletí. Bohužel jim ale návrháři vdechli nový život.
Pamatujete si na doby, kdy byla značka Gucci symbolem pro pásek, který byl nevkusný? Ta doba je naštěstí napořád pryč. Právě Alessandro Michele, obrátil značku Gucci a to o 180 stupňů. Zaměřil pozornost zejména na slavné logo a to dvojitého písmene G.
Znovuobjevení trendu log zasadil úder do módního světa. Počáteční rozpaky se dokonce rozplynuly jako pára nad hrncem.
Prostě a jednoduše, lidé loga milují. Věci, které jsou obrandované připomínají peníze, které za danou věc utratili. Pro ostatní slouží jako vykřičník.
Další firmy toho začaly využívat a opět se dostaly do obliby. Jedná se například o značky jako je Calvin Klein nebo Tommy Hilfiger.
Velkolepý návrat slaví také humpolácké tenisky. Tyto boty byly inspirovány postavičkami, které se objevovaly v prvních videohrách. Jakmile byly opět uvedeny na trh, u mnohých vyvolaly vlnu emocí.
V letošním roce uvedla značka Dior na trh kabelku, zvanou Dior Saddle Bag, která se proslavila v seriálu Sex ve městě. Oproti originálu má nyní různé varianty. Poptávka je po nich velmi vysoká. Ceny těchto modelů se ale pohybují okolo padesáti tisíc korun. Pokud ale zapátráte v secondhandu, možná ulovíte nějaký ten kousek, který bude mnohem levnější.