Miléniálové a móda
Možná si ani nedovedete představit, jak moc je pro mileniály dnešní švih důležitý. Jedná se totiž nejen o věc luxusu a elegance, ale také názorů. Obecně platí, že to, co lidé nosí, je charakterizuje. Právě tito lidé si dávají nejvíce záležet na tom, co si kde pořizují. Není se tedy čemu divit, že je módní průmysl bere dost vážně. Tito lidé jsou považováni za tahouny.
O typu těchto lidí se velmi mluví a to nejčastěji v souvislosti s jiným přístupem k životu. Nejen k životu, ale i práci. Jedná se o lidi, kteří chtějí cestovat, bavit se a hlavně dělat takovou práci, která je bude bavit a hlavně naplňovat. Peníze pro ně nehrají důležitou roli. Jsou dravější a sebevědomější. Za prim by se pro ně dala považovat nezávislost. Velkou spoustu času věnují hlavně technologiím nebo gastronomickým trendům. V neposlední řadě se také věnují módě, protože je pro ně velmi důležité to, co nosí.
Právě móda je to, čím vyjadřují sebe a také své postoje. Vytváří si tím místo ve společnosti. Často právě oblečením ukazují to, kým ve skutečnosti jsou. Touží po tom, aby nejen jejich názory ale také vyjádření přátelé pochválili. Umisťují proto své fotografie na sociální sítě a čekají odezvu.
Jestli je něco, co tenhle typ lidí zaujme, pak jsou to věci či události, které jsou společenské a také interaktivní.
Například taková značka Gucci, se může pyšnit tím, že více než polovinu jejich zákazníků tvoří právě ti, kteří se dají označit právě jako mileniálové. Nejvíce jde něco takového poznat na doplňcích. Značkové kabelky jdou neskutečně rychle na odbyt.
Podobně jsou na tom ale i jiné značky, jako je například Louis Vuitton nebo Dolce & Gabbana. Na odbyt jdou také věci jako šátky nebo klobouky.
Mileniálové postupují velmi opatrně při vybírání nových kousků. Pečlivě zváží všechny výhody a nevýhody a teprve poté se pouští do samotné koupě.
Jednoduše řečeno, mladá generace přemýšlí mnohem více nad obsahem svého šatníku než my. V dnešní době je dokonce trendy mít takový šatník, který nepřetéká zbytečnostmi.